در جلسه رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه به ۲ مورد تخلف دفاتر رسیدگی شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کرمانشاه، علی صابر روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در جلسه رسیدگی به تخلفات دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه، اظهار کرد: «با توجه به اینکه کیفیت سفر و رعایت قوانینی که در خصوص خدمتگذاری به گردشگران وجود دارد از اولویتهای ادارهکل است باید دقت و نظارت کافی بر عملکرد دفاتر خدامات مسفرتی وجود داشته باشد که خدمات به درستی ارائه شود.»
معاون گردشگری استان کرمانشاه، افزود: «ما به عنوان دستگاه دولتی و متولی گردشگری و بخش خصوصی همه جمع شدهایم که به گردشگران خدمت کنیم و ارائه کیفیت مطلوب برایم ما بسیار اهمیت دارد.»
او با تاکید بر اینکه اگر با تخلفات دفاتر مواجه شویم برخورد جدی میکنیم، گفت: «از طریق مسافران به ما گزارشهای داده میشود و یا شکایت صورت میگیرد که ما در ادارهکل در دو کمیته بدوی و تجدید نظر پروندها را بررسی میکنیم.»
صابر تصریح کرد: «همچنین روند نظارت بر دفاتر به صورت مستمر وجود دارد و اگر تخلفهایی در این نظارت، ها دیده شود رسیدگی و برخورد قانونی انجام میشود.»
او ادامه داد:«در خصوصی فعالیتهای غیر مجاز نیز پس از شناسایی اگر در فضای مجازی باشد از طریق پلیس فتا و در فضای حقیقی از طریق پلیس اداره اماکن پیگیری میشود.»
معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: «در جلسه ای که انجام شد دو مورد از شکایت که از طریق مسافران از دفاتر انجام شده بود بررسی که یک مورد منجر به سازش شد و یک مورد نیز در رای بدوی منجر به لغو مجوز دفتر شد.»