در کمیته رسیدگی به شکایات تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه به تخلفات یک دفتر خدماتمسافرتی رسیدگی شد.
بهگزارش روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کرمانشاه، علی صابر روز یکشنبه ۷ آذرماه ۱۴۰۰ در جلسه کمیته رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: «ارائهه خدمات مناسب به گردشگران یکی از عواملی است که باعث ماندگاری و بازگشت مجدد گردشگران به استان است.»
معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: «برای بهبود خدمات گردشگری به مسافران ما نظارتهای لازم را بر تاسیسات گردشگری که شامل اقامتی و پذیرایی و حتی دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مستمر انجام میدهیم.»
او تصریح کرد: «جدا از نظارتهای ادارهکل اگر شکایتی هم از تاسیسات گردشگری واصل شود ما موظف به رسیدگی هستیم.»
صابر گفت: «در ادارهکل یک کمیته بدوی و یک کمیته تجدید نظر برای رسیدگی به شکایات از تاسیسات گردشگری فعال است که اعضای آن با توجه به آئین نامه مشخص شدهاند.»
او افزود: «در جلسه اخیر شکایت از یک دفتر خدمات مسافرتی مورد رسیدگی قرار گرفت و با بررسی کامل تخلفات رای لازم صادر میشود.»
معاون گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: «امیدواریم با توجه به اهمیت موضوع ارائه خدمات مطلوب به گردشگران، تمام تاسیسات گردشگری این موضوع را در دستور کار خود داشته باشند.»
او همچنین تأکید کرد: «به هموطنان عزیز توصیه میشود که در هنگام استفاده از خدمات گردشگری حتما توجه داشته باشند که آن تأسیسات از وزارت میراثفرهنگی،گردشگری و صنایعدستی مجوز داشته باشد.»
صابر در خاتمه با اعلام اینکه گردشگران به هیچ عنوان از اماکن فاقد مجوز استفاده نکنند، گفت: «در صورت بروز اتفاق یا حادثهای در تاسیسات فاقد مجوز کسی پاسخگو نیست و ممکن است اتفاقات ناگوارتری را نیز در پی داشته باشد که نه تنها گردشگر از سفر خود لذت نمیبرد بلکه دچار آسیب و دردسر هم میشود.»