دوشنبه 03 دی 1403

رسیدگی به ۸ شکایت از تاسیسات گردشگری در استان کرمانشاه

213
0

معاون گردشگری کرمانشاه از رسیدگی به ۸ مورد شکایت از تاسیسات گردشگری استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، علی صابر امروز دوشنبه چهارم فروردین‌ماه 99 با اعلام این خبر اظهار داشت: «شکایات در مورد تاسیسات گردشگری در سامانه نظارت بر خدمات سفر ثبت می‌شوند.»

او افزود: «با توجه به شرایط پیش آمده و ابطال سفرهای درون و برون شهری، برخی از هموطنان عزیز در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری اعم از ابطال بلیت، تور و هتل شکایاتی داشته اند که معاونت گردشگری استان پس از بررسی لازم به طور مستمر به رسیدگی و رفع آنها می پردازد.»

معاون گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: «در همین راستا کارشناس نظارت گردشگری استان کرمانشاه از ۲۸ اسفند ماه ۹۸ تا ۴ فروردین ۹۹ ، هشت مورد شکایت ثبت شده در خصوص عملکرد تاسیسات گردشگری را مورد بررسی قرار داده و نسبت به حل و فصل آن اقدامات موثر و مثبتی را انجام داد‌.»

او به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: «در این راستا اقداماتی نظیر تماس با شاکی، تماس با مدیریت زیر مجموعه ذیربط، گزارش مرجع ۰۹۶۲۹ و اطلاع رسانی به شاکی و جلب رضایت آن ها پس از رسیدگی به شکایات انجام شده است، لازم به ذکر است در صورت عدم رضایت شاکی از مراحل انجام گرفته، موارد مذکور به کمیته بدوی شکایات ارجاع داده خواهد شد.»

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت